Ads

Menyambung Perkhidmatan: 22 atau 25 tahun?

19 November 2009

Jom kita bincang di sini. Pro dan Kontra jika meneruskan perkhidmatan tersebut. Mungkin ada yang kurang faham bagaimana nak menghantar komen atau ulasan. Sila ke ulasan di bawah, sila isi pendapat anda dalam ruangan ulasan/komen, diruangan Ulas Sebagai masukkan nama anda (abaikanURL jika anda tiada laman web), terus hantar dengan menekan butang Catat Ulasan.

4 Comments:

onemaliki said...

Aku baru nak hantar borang bodoh ke 22 tahun. Untuk 25 tahun, aku tak buat, takut murka Sultan Terengganu...

Tanpa Nama said...

Salam skot,
Saya cthanim0350, baru saja habis pra selama 2 minggu di Perhebat Sg Buloh. Untuk 22 tahun saya dah hantar borang bodoh dan orders pun dah keluar. Bagi saya sesiapa yang sanggup & masih berminat untuk ke 25, dipersilakan. Sesiapa yg masih 'blur' lg utk melihat dunia awam eloklah sambung 25. Lagipun pencen 25 akan dpt 60% dari gaji pokok. Itu dah kira satu kelebihan.
Untuk yg buat 22 tahun, bolehlah isi borang Kembaran A PMAT Bil 5 Thn 2005. Bukannya apa, takut u all terlewat antar dan prosesnya memakan masa jugak. Ikutkan Jan 2010 dah bleh isi borang yg nak buat 18 bln. Elok bangat isi segera sbb senarai menunggu ramai. kecuali yg nak ambik kursus di luar sana.
Buatlah keputusan yg tepat. Bertindak dari hati dan bukannya perasaan. Semuga u all sukses selepas bersara kelak.

Unknown said...

SALAM SKOT...SAYA PULA BUAT MASA SEKARANG MSIH LAGI DENGAN KEPUTUSAN UTK MEMBUAT KECUALI AGUNG.(21 JEEE)...DAH XADA APA LAGI YG INGIN DIKEJARKAN DLM PERKHIDMATAN..MENAMBAH BEBANAN TANGUNGJAWAB ADALAH KOT...NI PUN DOK TGH TAIP GA ...PADA SKOT YG MENERUSKAN PERKHIDMATAN KE 22 N 25 ALHAMDULILLAH..TERUSKAN..

Tanpa Nama said...

As0304....
Assalamualaikum skot... Saya pula dah buat keputusan muktamad buat bersih 22 tahun bulan mei akan pergi latihan pra yang dianjurkan di Pantai timur

Catat Ulasan

Ulasan/Komen